Massey Ferguson 390 hankittu uusi hydraulipumppu ja vanha pumppu, joka veti ilmaa akselin juuresta. Pumput ovat ns. hammasrataspumppuja. Käyttöhammasratas oli irroitettava stefojen vaihtamiseksi ja se oli kovaa kiinni, ilmeisesti liimattu. Lämmitin kuumailmapuhaltimella, vedin ulosvetäjällä ja löin tuurnalla kiilaa, jolloin lähti irti. Pumpun olisi voinut ensin purkaakin ja prässätä sitten päätylaippaa vasten rattaan pois. Akseli on kartiokas ja noin 17,5 mm paksu juurestaan.
Matalapaineosa irroitettuna muusta pumpusta. Pumppurattaat on yhdistetty pooriholkilla, joka kuvassa poissa paikaltaan.
Suurtehopumppuosa hammasrattaineen.
Pumppupesässä on hammasrattaiden lisäksi ns. irtopäädyt. Pumppurattaat ovat kuluttaneet pesän seinämää sen verran, että ainakin sisäänajo on suoritettu.
Paineinen öljy pääsee irtopäädyn taakse O-renkaiden rajaamaan tilaan ja painaa irtopäätyä sopivasti pumppaavia rattaita vasten tehden pumpusta tiiviin. Painepuoli on kuvassa oikealla. Lyttäsin akselin pään kierteet käyttöratasta poistaessani, mutta sain ne viilattua käsivaraisesti siten, että mutteri menee kierteelle.
Vuotavat akselitiivisteet pumpun päädyssä.
K-maataloudesta sai ostettua tiivistesarjan pumppuun. Akselissa on 2 stefaa. Vänkyräisissä O-renkaissa on myös tukirenkaat mukana.
Pumpussa oli myös erilaisia tiivistevänkyröitä kuin sarjassa oli tarjolla. Kokosin pumpun osin vanhoilla tiivisteillä ja hommaan uuden pumpun, jos alkaa falskata.